neděle 10. srpna 2014

#1 Nostalgie

neděle 10. srpna 2014

17 komentářů:

  1. Páni tady roste Verunce velká konkurence, krásné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to si nemyslím, i přesto Ti moc a moc děkuji :)

      Vymazat
  2. Aké krásne fotky! <3 Skutočne z nich sála príjemná nostalgická atmosféra, takže prvá challenge bola rozhodne splnená! ;) A teším sa na ďalšie, tvoje fotky sa mi ľúbia! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Další nádherné fotky! Vážně bych si přála, abych někdy uměla také tak hezky fotit, fakt. :D :) Můžu se jen zeptat, co za foťák používáš? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ti hrozně moc :-)
      Fotím zrcadlovkou nikon D5100 + objektiv 18-105 AF-S DX :-)

      Vymazat
  4. panejo to jsou nadherne fotky! tohle me vzdycky dostane, ja s mym focenim mobilem... krasne vazne! jsi sikovna obrovsky

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi sa mi páči ta ružička. :) Odkiaľ si ju nabrala?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dostala jsem ji k narozeninám a usušila jsem ji :-)

      Vymazat
  6. prekrasne fotky..take jemne...

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné... profesionální :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nostalgické fotky tohoto typu mám moc ráda! Krásně nafoceno, skvělé zátišíčko (loni nebo předloni jsem pořádala soutěž o fotozátiší, tam by tvoje fotka určitě zazářila)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Škoda, to tenhle blog ještě neexistoval :-)

      Vymazat