sobota 13. září 2014

#2 Knižní série

sobota 13. září 2014

20 komentářů:

  1. O těchto knížkách jsem už dlouho přemýšlela, ale protože jejich žánr moc nečtu, zůstávají pouze v útrobách knižního wishlistu. :D
    Krásné fotky. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) No taky mě tento žánr svým způsobem už opouští :-)

      Vymazat
  2. Já mám doma LA.Candy přečetla jsem si asi tak 3 kapitoly a klapla jsem to ale obaly to má krýsny :) :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Takový odpad to pro mě rozhodně není :)

      Vymazat
    2. neříkám, že to je odpad :) knížkám bych to říct nedokázala ale vůbec mi nebavila a mám jí furt na poličce :)

      Vymazat
    3. jasně, já to chápu :) taky některé knížky odložím a už se k nim nejspíš nikdy nevrátím :)

      Vymazat
  3. Tyto knihy bych si chtěla přečíst. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Velmi pekne fotky. Clanky na tvojom blogu az tak velmi necitam (mas iny citatelsky vkus ako ja), ale chodim sem pozerat na tie uzasne fotky. Mohla by si napisat clanok s radami ako fotit :-)

    Kaviaren-u-macky

    OdpovědětVymazat
  5. už dlho uvažujem, či si ich kúpiť alebo nie... tiež uvažujem nad tým, či v češtine alebo v angličtine (originále).
    ale, asi si ich popýtam na vianoce :P.

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si, že by jsi je v originále v pohodě zvládla :)

      Vymazat
  6. Tyto knihy neznám, každopádně fotky jsou úžasné! :) Máš krásný blog, stávám se pravidelným čtenářem, kdybys chtěla být mým, budu ráda :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. :) já na ně přišla díky zahraničním bloggerkám...

      Vymazat
  8. Četla jsem před pár lety, je to trochu teen, ale fajn oddechovka :).

    OdpovědětVymazat
  9. Nešlo to u nás pod názvem Prolhané krásky? (nebo tak nějak)... knihy vypadají pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, to je něco jiného a žánru se to moc nepodobá :-)

      Vymazat
    2. Zkusím se po tom podívat. Zítra plánuji návštěvu knihovnu, tak si to hned zapíšu... :-)

      Vymazat