pondělí 6. října 2014

Colleen Hooverová: Bez naděje

pondělí 6. října 2014

Když se sedmnáctiletá Sky seznámí s Deanem Holderem – možná jediným klukem, jehož provází ještě horší pověst než ji – něco se v ní změní. S ním poprvé ucítí něco, co v ní všechny povrchní známosti předtím probudit nedokázaly.

Holder ji uchvátí i vyděsí už během prvního setkání, ale hlavně ji dokáže probrat z citové otupělosti, kterou už začala považovat za součást své povahy. A vyvolat v ní vzpomínky na minulost... vzpomínky tak bolestné, že by si přála nechat je dál hluboko pohřbené.



Celý příběh začíná tak poklidně, ze si chvíli říkáte, do jakého románu jste se to pustili a že dějově podobné knihy jste již mnohokrát četli. Avšak tahle kniha má v sobě něco, co ostatním knihám chybí, co jsem doposud postrádala snad u každé knihy tohoto druhu.

Sky - hlavní hrdinka knihy je mi od první stránky strašně sympatická. Působí tak, že si z ničeho nic nedělá, názory ostatních ji nezajímají a to, že jí matka neschvaluje žádné moderní technologie Sky ani v nejmenším nevadí. Není to taková ta typická naivní holka, která by od života čekala bůh ví co a právě proto mi přijde celá kniha od ostatních tak odlišná a víc reálná. Sice byly chvíle, kdy jsem si říkala, že je to až moc přiostřené, ale děj celkově se mi zdá více reálnější, než běžně. 

V průběhu čtení zjistíte, proč zrovna název Bez naděje, to vám neprozradím, ale když jsem to na jedné stránce četla, cítila jsem, jak mě tak hezky zahřálo u srdce, že muže být vztah s dávno zapomenutým přítelem tak pevný.

Zrovna když jsem nečekala, že by mohl přijít nějaký zvrat a bylo jich najednou několik naráz, tak mě to dostalo na tolik, že jsem četla v kuse. Bez přestání jsem knihu doslova hltala, každé slovo mi přijde tak krásné napsané, vystihuje daný moment. 

Kniha byla tak krásně napsaná, romantická a čtivá. Beze sporu ji řadím mezi ty nejlepší a nejmilejší knihy, jaké jsem vůbec kdy četla. Pokud váháte, zda si knihu přečíst, tak vám radím, pusťte se do čtení, protože vás to jednoznačně dostane, tak jako mě. Tedy pokud mate alespoň trochu podobný vkus na knihy, jako já.

18 komentářů:

  1. Bez naděje se mi taky hodně líbila, někdy si ji určitě přečtu znovu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tá prvá fotka sa ti naozaj podarila, fakt nádherná. A kniha tiež nevyzerá zle, ja som si ju kúpila, keď bola za 49 Kč na rajknih.cz, a tuším si ju i naozaj prečítam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za takovou cenu bych si ji taky hned koupila, ale dostala jsem ji k narozeninám.
      Děkuji :))

      Vymazat
  3. Krásná recenze. Knihu znám, ale jen tak od pohledu a ještě jsem se k ní bohužel nedostala, ale vypadá hodně lákavě, zvlášť po tvé recenze! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, máš naprosto nádherný blog <3 Dneska jsem ho náhodou objevila a stávám se Tvým pravidelným čtenářem <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rodaw, strašně moc Ti děkuju! Už jsem odpověděla i na Tvůj mail, který mě naprosto zaskočil, v dobrém slova smyslu! :-)

      Vymazat
  5. Páni, krásná recenze. Určitě si knihu ráda přečtu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jinak ještě jedna věc: Tahle kniha je dokonalá, napsala jsi to moc krásně <3

    OdpovědětVymazat
  7. Naprosto souhlasím s pochvalnáma komentářema a ješte doplním... kráááásný hrníček :D

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkně napsaná recenze :). Knížku už mám nějaký čas doma, ale stále jsem se k ní nedostala :), vypadá to ale moc dobře :).

    OdpovědětVymazat
  9. Bez naděje se mi hodně líbilo, i když jsem to četla až nějakou dobu po tom humbuku, který rozpoutala :) Prostě milé a pěkné čtení :) Ten vztah o kterém mluvíš mi přišel až přitažený za vlasy, ale což, ráda jsem to autorce odpustila :)

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuju za prima tip na knížku :o) Martina

    OdpovědětVymazat